شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

استخدام پیمانی 21 عضو هیأت علمی جدید در دانشگاه ایلام تا ابتدای سال تحصیلی جدید 

 

دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، گفت: با توجه به تسهیل در جذب اعضای هیات علمی، 21 عضو هیأت علمی جدید تا آغاز سال تحصیلی جدید بصورت پیمانی در دانشگاه ایلام استخدام می‌شوند.
  به گزارش روابط عمومی، دکتر کریم کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و دبیر هیات جذب با اشاره به نقش محوری و سازنده اعضای هیات علمی در رشد و بالندگی علمی دانشگاه، گفت: در این راستا جذب و بکارگیری نیروی نخبه و فرهیخته امری ضروری استدو بدین لحاظ دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ایلام با هدف انجام روان و چابک امور مربوط به جذب یا تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی در حال انجام وظیفه می باشد. 

 


دکتر کوخایی زاده افزود: از آبان ماه 1400 این دبیرخانه با رویکری جدید و با شعار قانونمداری، عدالت محوری، تسریع در بررسی فرایندهای جذب و تبدیل وضعیت و امور دیگری که مربوط به دبیرخانه می باشد، اقدامات خود را شروع کرده است.
دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ایلام، یادآور شد: یکی از مشکلاتی که مراجعین به دبیرخانه همیشه نسبت به آن اعتراض داشتند، زمان‌بر بودن فرایند انجام تبدیل وضعیت ها در سال های گذشته بوده است، که با اقدامات صورت گرفته در این دبیرخانه و هماهنگی لازم با بخش های مختلف جذب وزارت عتف، این امور در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد. به طوری که در این مدت 19 پرونده تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی و 28 پرونده تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی به طور کامل انجام شده است.
دکتر کوخایی زاده در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران مطابق بند پ ماده 90، اظهار داشت:  دبیرخانه جذب دانشگاه ایلام از ابتدای شروع به کار هیات جدید، این بند از ماده  را در دستور کار قرار داد و تاکنون پرونده 5 نفر از این عزیزان که مشمول این بند و ماده بوده اند، تبدیل وضعیت آنها از پیمانی به رسمی قطعی انجام شده و یا  در حال نهایی شدن در جذب مرکز می باشد.
عضو هیأت رئیسه دانشگاه با اشاره به سه مورد فراخوان جذب هیات علمی جدید، بیان داشت: مقدمات فراخوان مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری هم انجام شده و نیازهای گروه های آموزشی به مرکز نظارت ارزیابی وزارت و مرکز جذب اعلام شده که بنابر اطلاعیه مرکز جذب بعد از اخذ مجوزهای لازم بزودی اطلاع رسانی خواهد شد. 
دبیر هیات جذب دانشگاه، افزود: این دبیرخانه در این مدت نهایت تلاش خود را در جهت جذب سهمیه های اختصاص یافته از جانب وزارت علوم  به این دانشگاه انجام داده است و در این راستا، تاکنون احکام کارگزینی 9 نفر از افراد جدید الاستخدام را در فراخوان های مختلف صادر نموده و تعداد 21 پرونده را به مرکز  جذب برای تایید نهایی ارسال کرده است که به محض موافقت مرکز جذب با استخدام پیمانی آنها، احکام کارگزینی آنها تا قبل از مهرماه صادر خواهد شد. 
دکتر کوخایی زاده، یادآور شد: ضمنا مجوز استخدام 28 نفر از افراد فوق الذکر از هیات امنا اخذ شده و مجوز افراد دیگر و فراخوان جدید هم در دستور کار  هیات امنا جهت اقدامات بعدی قرار گرفته است. 
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، افزود: برخی از پرونده های فراخوان های قبلی که از سال 1398 بلاتکلیف مانده بودند با پیگیری های مستمر به سرانجام رسیده و برخی از آنها منتج به صدور حکم شده که بزودی احکام کارگزینی آنها صادر خواهد شد.

دکتر کوخایی زاده، اضافه کرد: در این بازه زمانی علاوه بر پی گیری پرونده های متقاضیان جذب، تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی، جذب حداکثر سهمیه های اختصاص یافته به دانشگاه ایلام از جانب مرکز نظارت و ارزیابی وزارت و مرکز جذب،  پرونده های متقاضیان جذب در  دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی داخل استان به نحو احسن انجام شده و از طریق وزارت پی گیری شده است.